Tartásjavítás

2017.11.10 14:53

DSM Move edzéseken szinte minden második szavam: TARTÁS! (Minden harmadik pedig az, hogy lélegezz!) Gyakorlatilag 60 percen keresztül figyelmeztetem erre vendégeimet. 

Core-izmok erősítése

TartásjavításA törzs izmait edzeni kell. Vannak erre különféle nagyon jó ún. core-izmokat erősítő gyakorlatok, edzésmódszerek. A legalapvetőbb, hogy magunk alá billentsük a medencénket és folyamatosan törekedjünk ennek megtartására. Nem túl nehéz mozdulat, gyakorlással tudatosíthatjuk és a mindennapjaink részévé válhat. Ez lenne a cél. Reggelente fel sem kelek addig, amíg át nem mozgatom a derekam. Ha mégis hirtelen kell felkelnem (például gyerekhangok ütköznek át az ébrenlét felé vezető úton, ezzel gyorsítva a magamhoz térés folyamatát), akkor is visszafekszem később, hogy vízszintes testhelyzetben elvégezzem azt a két-három gyakorlatot, ami biztosítja, hogy „ne álljon be a derekam”. 

Tartásjavítás - videósorozat

Neked vannak deréktáji panaszaid? Ehhez nem kell ám szülni, annak is lehetnek panaszai, akiknek egyszerűen rossz a tartása (sajnos legtöbbünknek ilyen), vagy mondjuk túlsúllyal küzdenek. Ha ilyen gondjaid vannak, próbáld ki a „Van 5 perced?” tornavideó-sorozatom TARTÁSBEÁLLÍTÁS gyakorlatsorát. Használd, építsd be a hétköznapjaidba, és ha tudatosítod, elkerülheted azt a bizonyos derékbeállást!

A „Van 5 perced?” videó sorozatban arról is beszélek, miképpen változik a kismama tartása a várandóság alatt. Két várandóságom volt, első kézből tapasztaltam a rossz tartás ártó hatásait. Mára már odafigyelek. Van, hogy a fogmosás közben billentem a medencémet, néha főzés közben, ergo ha érzem, hogy „elfáradt” a derekam… Mert hogy nem elfárad, csak rosszul terhelem, mert éppen nem figyelek rá. Amint rendezem a tartásom, panaszmentessé válok. Csatlakozol hozzám? Iratkozz fel YouTube csatornámra és szánj magadra 5 percet!

 


Elérhetőség

DSM (Dance-Style-Move)

Facebook | dancestylemove
Instagram | dancestylemove

06(30)2006861