Van 5 perced? - Farizom erősítés

2019.02.18

A 8 részes 5 perces tornavideó-sorozat gyakorlatait panaszmentes várandós kismamáknak és újdonsült anyukáknak állítottam össze, de túlsúllyal küzdő és/vagy irodai dolgozók is bátran végezhetik. Ugye van 5 perced magadra?

2. Farizom erősítés

Mivel az 5 perces tornavideó-sorozat egymásra épül, feltétlenül csináld végig a Van 5 perced? - 1. Tartásbeállítás gyakorlatsort.

A várandóság alatt nem csak túlsúlyunk gyarapszik, hanem testtartásunk is változik. A szülést követően pedig kevésbé jut eszünkbe a mozgás, pedig egy egyszerű és könnyített 5 perces otthoni tornával hamar újra energikusnak érezhetjük magunkat.

Szülést követően a csecsemő ellátása nagy feladat az újdonsült anyukának és kevés idő jut magunkra. Azonban ezzel az otthoni, rendszeresen végzett 5 perces tornával hamarosan újra energikusnak érezhetjük magunkat. A tornát már közvetlenül szülés után el lehet kezdeni, sőt, császáros anyukáknak nagy segítség az első felkelésre való felkészülésben, majd az első hat hétben történő regenerálódáshoz.

A második gyakorlatsorban a farizmokra helyezzük a hangsúlyt. Csinálhatod kisbabáddal, vagy alvásidejében egyedül. Ugye van 5 perced magadra?