Van 5 perced? - 1. Tartásbeállítás

2019.01.04

A 8 részes 5 perces tornavideó-sorozat gyakorlatait panaszmentes várandós kismamáknak és újdonsült anyukáknak állítottam össze, de túlsúllyal küzdő és/vagy irodai dolgozók is bátran végezhetik. Ugye van 5 perced magadra?

1. Tartásbeállítás

A várandóság alatt nem csak túlsúlyunk gyarapszik, hanem testtartásunk is változik. A szülést követően pedig kevésbé jut eszünkbe a mozgás, pedig egy egyszerű és könnyített 5 perces otthoni tornával hamar újra energikusnak érezhetjük magunkat.

Szülést követően a csecsemő ellátása nagy feladat az újdonsült anyukának és kevés idő jut magunkra. Azonban ezzel az otthoni, rendszeresen végzett 5 perces tornával hamarosan újra energikusnak érezhetjük magunkat. A tornát már közvetlenül szülés után el lehet kezdeni, sőt, császáros anyukáknak nagy segítség az első felkelésre való felkészülésben, majd az első hat hétben történő regenerálódáshoz.

Az első gyakorlatsorban a tartásunkat rendezzük, amely segít a deréktáji panaszok megszüntetésében. Csinálhatod kisbabáddal, vagy alvásidejében egyedül. Ugye van 5 perced magadra?