DSM Online

Van 5 perced magadra? Esetleg több is? Tornázz velem otthon! 

Iratkozz fel YouTube csatornámra és eddz velem online! 

Teljes testet átmozgató 12 perces torna

BEMELEGÍTÉS | 12 PERC TORNA | NYÚJTÁS

I. blokk: tartásjavítás/deréktáji szakasz+tricepsz+váll
II. blokk: farizom 
III. blokk: vádli+comb
IV. blokk: hasizom
Mindegyik blokkot egymás után 3x ismételjük!

Szülés utáni tornavideó-sorozat

8 részes tornavideó-sorozatomban 5 perces videókat állítottam össze, ahol akár babáddal együtt (vagy alvásidejében egyedül is) formába lendülhetsz. A gyakorlatsor ajánlott kismamáknak panaszmentes várandósságuk alatt, illetve anyukáknak szülés után a gyermekágyi időszakot követően. Kezdd a tornát a tartásbeállítással, ez az alapja minden későbbi helyes mozgásnak! Utána folytasd a farizom, hátizom, könnyített- és/vagy nehezített hasizomgyakorlatokkal, végül a karizom-, a vádli- és a comberősítés gyakorlataival. Minden gyakorlat 5 perc! Ugye van 5 perced? 

Hasizom kihívás

5-ös has A.M.R.A.P (annyi kör, amennyi csak lehetséges bizonyos idő alatt). 5 gyakorlat 5-ös ismétlésszámban 5 percig:

  1. hasprés
  2. hasprés oldalra
  3. ollózó lábemelés
  4. lábkeresztezés
  5. sarokérintés